19. ožujka 2013.

Novi detalji u mojoj radioni

Tri preuređena okvira u 3 nove slikice koje će krasiti zid moje radione koja upravo doživljava veliki makeover. Još vam neću otkriti sve jer sam tek na pola puta od finalnog rezultata, a ovo je samo mali uvid u  nove detalje koji će radionu činiti ljepšom. Izabrala sam leptira kao lajt motiv jer je on simbol preobražaja ili osobnog makeovera, jednu staru reklamu koja je koristila sliku leptira kako bi reklamirala nove okvire za naočale a koja odražava moju ljubav prema starim reklamama  te tzv. PČELICU STOLARICU  (Carpenter bee) za koju nisam ni znala da postoji dok slučajno na nju nisam nabasala na Internetu i jaaakoo mi se svidjela :-)


Stara reklama za naočale








Pčelica stolarica ili Carpenter bee





Leptiri 









Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...