9. studenoga 2012.

Let's go RETRO!

Uuuužasno sam uzbuđena još od jučer jer su napokon gotova 2 komada namještaja koje sam preuređivala već neko vrijeme. Fotelja i ormarić drito teleportirani iz 60-ih godina prošlog stoljeća u moju radionu dobili su nov i moderan look, a opet sam se trudila zadržati njihov originalni retro štih. Ono što me spriječilo da ih danas sliknem i objavim na blogu samo je nedostatak vremena, točnije nisam bila doma u vrijeme kada je sunce na prozorčiću mog ateljea, jer sa svojim šugavim fotićem (halo sponzori!?! :)) moram imati izvrsnu prirodnu svijetlost. Nadam se da ću sutra imati više sreće sa slikanjem, a u međuvremenu sam htjela s vama podijeliti slike bijelosvjetskih  VINTAGE RETRO MODERNIH interijera da vas pitam što vi mislite o tom trendu? Nakošene fotelje, uzorcima bogate tapete i zastori, špičaste nogice , mint zelena, narančasto crvena, luda plava i boja drveta samo su neka obilježja tog stila koji u meni bude oduševljenje i histeričnu sreću za koju nisam sigurna da djelim sa puno ljudi.:) Pogledajte slike i javite mi dali vam se sviđa ta kombinacija retro i modernog namještaja, boja i uzoraka ili ste više shabby, moderan, bijeli, industrijski ili medijapan tip? :)
Do sutrašnjeg posta, uživajte!


Fensi šmensi retro moderna kuća u Americi




 
 
Komoda iz (mojih) snova!

 
 
 
A tek foteljice!

 
 
Skroz retro kupaona

 
 
Još jedna retro moderna kućica (pogledajte desno na slici kako je perilica rublja fora ukomponirana u kuhinju) 




 
 
Retro loft u New Yorku




Nekad su za retro touch dovoljne samo narančasta lampa i fotelja


 
 
Ili samo fotelja i lampa ;-)



I skroooz retro dnevni boravak


1 komentar:

  1. Savrseno! Ona predivna komoda je i komoda mojih snova!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...