16. kolovoza 2012.

Kuća pored mora

Naša obiteljska kuća za odmor kupljena prije više od 20 godina, prolazi faze preuređenja i promjena svih tih 20 godina. S obzirom da smo uvijek ograničeni skromnim budžetom, prepravke i  radovi će trajati i idućih 20 g. - ali na kraju krajeva u tome je i čar. Svako ljeto do sada ona je bila savršena kulisa za moje mejkoverovske egzibicije i eksperimente, male detalje koji su s godinama stvorili ukupnu sliku i baš toj kući zahvaljujem što je u meni probudila mejkoverovsku strast. Zato što stil uređenja nije zadan, zato što možete pogriješiti i nema veze, i zato što je to ipak kuća za odmor gdje si čovjek može dati oduška i raditi što ga volja. Ljeto još uvijek traje pa ako nađete nešto što će i vas inspirirati za mejkovere u vašim kućama ili stanovima, vremena još ima!


Ova prva instalacija je djelo moje mame (još jedan dokaz da jabuka ne pada daleko od stabla , dapače "stablo" me vrlo često nadmaši svojom kreativnošću i smislom za lijepo:)). Dakle, nogice od klupice napravljene su od ostataka kamena kojime je prije popločeno dvorište a gornja ploča je dio stare nekadašnje kuće ili štale. Malo školjaka, tegle s cvijećem, kućice i suha grana koje glumi drvo iznad kuće :) i dobili ste slatke detalje kao ukras za dvorište. S desne strane je nekadašnja kanta za smeće koja je zbog svog simpa dizajna "ostala živa" i postala vaza za lavandu.






Odbačena stara demižonka (kak se veli u Zagorju ;)) postala je prilično autentičan detalj na starim stepenicama koje su nekada vodile u staru kuću a dana su dio našeg vrta







Fenjer (pofarban do sada već 5 puta) svijetli po noći na starom prozoru u dvorištu







Stolnjaci kupljeni u "Semeraru" u Rijeci (jedan divan dućan sa divnim stvarima za uređenje doma za koji mi je jako žao da ga nema u ZG) okrenuti su naglavačke i postali su zavjese.







4 različita okvira za slike (ovo gore desno je nekadašnje sito za pijesak)






stvorili su cjelinu koja u blagavaonici izgleda ovako:






U doba kada sam radila te okvire (jaako jako davno) na raspolaganju sam imala samo jednu kanticu svijetlo plave boje namijenjenu za bojanje ograde tako da je cijeli zid u istom tonu :) 





Slikarsko platno prebojano istom bojom kao i zid, a ribice su napravljene uz pomoć bijele tempere i metalnog podmetača za zdjele u obliku ribe koji mi je poslužio kao šablona.







I za kraj, stara reklama za sunčane naočale i kremu za sunčanje, iz nekadašnjeg časopisa VUS (Vijesnik u srijedu) zaljepljena na slikarsko platno čiji sam rub prigodno obojila - kao podsjetnik da se prije izlaska na plažu uvijek treba namazati kremom za sunčanje i staviti naočale-i sunčajte se bezbrižno! :)












1 komentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...