4. srpnja 2012.

Makeover stare klupe i klupice

Dok je većina vas pretprošli produženi vikend uživala negdje na moru , pored rijeke, šume, jezera ili u hladovini svog stana ja sam imala pune ruke posla. Bio je to idealan vikend da napokon sredim jednu staru klupu koju sam dobila na poklon, da ukrasi vrt naše vikendice.

Klupa je bila u jako lošem stanju, drveno sjedište je bilo trulo i skroz neupotrebljivo pa ga je bilo potrebno ukloniti i pronaći zamjenu. Još je jedna mala klupica čekala na preuređenje a s obzirom da se stilom odlično slagala sa velikom klupom odlučila sam ih "srediti" obje.





Srećom imala sam vrijedne male pomagače (nećaka i njegovog prijatelja) koji su svesrdno prionuli na posao i udarili temelje makeovera . Jedan s kistom, drugi s valjkom precizno su popunjavali oštećenja, rupice i neravnine svijetlo zelenom bojom.





Klupa je dobila boju ali još nema sjedišta




Daske prethodno izrezane po mjeri i fino izbrušene čekale su da ih pretvorim u sjedište. Ali koju boju odabrati? Hmmm....




I voila! Sjedište u boji bora dalo je skroz novi i posebniji izgled.







Tako su klupa i klupica za jedan vikend postale savršeni par i idealan spoj za ljetni odmor u hladu! :)









3 komentara:

  1. Baš lijepo izgleda nakon makeovera :) Sviđa mi se kako si boje kombinirala, baš slatko je ispalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni ovo izgleda kao - savršen makeover!! Odličan odabir boja!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...