21. svibnja 2012.

Makeover starog radia u lampu-tutorial

Evo i tutića za mejkover starog radia u lampu, koji sam napravila za D&D.


Radio prije makeovera-nađen u jednom od mojih pohoda na glomazni otpad



Potrebno vam je: stari radio, rižin papir, decoupage ljepilo, brusni papir, škare, grlo sa žaruljom, žarulja, žica s prekidačem



Prednji dio radija (gdje su se nekad nalazili zvučnik i tkanina) prebrusite brusnim papirom kako biste dobili ravnomjernu površinu na koju ćete poslije zalijepiti rižin papir.



Kako bi vaš radio dobio novu funkciju, treba odvijačem demontirati zvučnik koji se nalazi unutar kutije.



Demontirajte i ostale dijelove koje je radio sadržavao unutar kutije.




Unutar drvene kutije zatim bušilicom izbušite rupu te montirajte grlo za plafonijeru (s L nastavkom) koju ste prethodno žicom povezali s prekidačem. Postavite i žarulju.




Izmjerite veličinu zvučnika te krug precrtajte na rižin papir. Izrežite ga i bacite - taj dio nećete iskoristiti. Preostali, veći dio rižina papira decoupage ljepilom zalijepite na prednju površinu nekadašnje radio kutije.


Odrežite komad jute i zalijepite s unutarnje strane kutije tako da se vidi izvana kroz rupe.





I...opala! Evo rezultata! :-)



Foto: Biljana Gaurina/Cropix

2 komentara:

  1. unistili ste prelepi stari radio!!!!! :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma imam ja još starih radija bez brige!Osim toga ovaj je već bio uništen i nije radio kad sam ga našla tako da sada ima barem neku funkciju-meni se jako sviđa a to je najbitnije jer sam ga radila za sebe :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...