24. kolovoza 2017.

Preuređenje stolića sa mramornom pločom

Priča o mramornom stoliću ide ovako...
Već sam vam ranije pisala o mojoj ljubavi prema mramoru koji se pojavio kao trend u 2016. godini, a onda potpuno zavladao interijerima u ovoj godini. I dugo sam si željela jedan, razmišljala o svim mogućim opcijama za dnevni boravak ali nikako odlučiti kakav, koji model, kupiti ga ili dati izraditi? I onda sam ga sasvim slučajno prije par mjeseci, krajičkom oka zapazila odbačenog sa strane. Mana mu je bila što je ploča na njemu bila puknuta ali je imao savršen oblik, kombinacija metala i mramora, upravo ono što sam željela. Pa s obzirom da su makeoveri moja velika ljubav i posao uostalom, zasukala sam rukave i bacila se na preuređenje.

Ovako je stolić izledao prije makeovera sa zahrđalim metalnim postoljem i pločom koja nije baš izgledala nešto ali je imala potencijala...









Prije ljepljenja ploče metalno postolje sam pobrusila i obojila crnom bojom.

Za ljepljenje ploče sam koristila dvokomponentno ljepilo koje ljepi praktički sve .
Pomiješala sam dvije komponente i nanijela ga špahtlicom između dviju ploča. Kupila sam ljepilo koje se ne suši odmah kako bih imala dovoljno vremena da obrišem višak koji obično iscuri, jer ako to ne učinite odmah, nakon što se ljepilo osuši povratka više nema.
Nakon što sam sve dobro spojila , dodatno sam stegnula ploče gurtnom i onda još na stolić stavila sve moguće knjige da pritisnu ploču.





Nakon što sam ostavila da se ljepilo osuši 24 h mramorni stolić je bio spreman za upotrebu!




I evo ga - sada izgleda kao nov! ;-)









Crta gdje je ploča bila puknuta se ipak još uvijek malo vidi, ali je stolić funkcionalan i ima starinski šarm koji sam i željela.

A kako izgleda isti stolić kada se dekorira na 4 različita načina pogledajte sutra :-)

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...