30. studenoga 2016.

PRVA GODINA (drugi dio)

Puno prije no što sam uopće i sanjala da ću pokrenuti blog, sjedeći u kuhinji tvrtke u kojoj sam tada radila i listajući časopise za uređenje doma pod pauzom za ručak , potajno sam maštala kako bi bilo diiiiivno raditi u nekom časopisu za uređenje interijera. Jer ima li boljeg posla na svijetu od cjelodnevnog surfanja po Internetu u potrazi za predivnim interijerima a pritom za to biti i plaćen? Svatko tko je ikada radio u izdavaštvu, zna da to baš i nije svakodnevica novinara, da tu često ima i puno stresa, i rokova, i kompromisa itd itd. Srećom, moj tada najdraži hrvatski časopis za uređenje doma "Moja 4 zida" i časopis koji je zapravo tek krenuo na svoj put ka uspjehu "Dom&dizajn" vrlo su brzo prepoznali moju strast i angažirali me kao vanjskog suradnika za "Uradi sam" prilog. I tako sam ja , bez šefa, stresa i strke radila ono što najviše volim i ostvarila barem dio svoga sna. Plaća su mi bili " tzv.samopromocija" i puno veselja ali to je za početak bilo sasvim dovoljno.
Evo nekih najzanimljivijih "uradi sam" tutorijala koje sam izradila u tom periodu...


"Moja 4 zida"



 
 
 
"Dom&Dizajn"
 
 
Lampa izrađena od dijapozitiva
 
 

 



Pločica za vrata napravljena od slova sa kompjutorske tipkovnice


 
 
 
Nekadašnji radio - današnja lampa
 
 
 
 
Makover stare fotelje
 

 
 
Vekerica sa Hrelića kao okvir za slike
 
 

 
 
Stolić "Alan Ford"
 
 

 
 
Kako napraviti tepih sa prugama
 
 

 
 
 
 
Uskršnja dekoracija
 
 
 

 
 

2 komentara:

  1. Zanimljivi projekti i odlični rezultati. :) Znam koliko zahtjevno može biti pravljenje tutorijala uz sam proces preuređivanja/stvaranja nečega novog, pa tim više cijenim one koji se posvete tome.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...