18. lipnja 2014.

Makeover ligeštula


Jaooooo kad te sustigne posao - htio ne htio.Dakle već više od dva ljeta gledam dva ovakva limena ligeštul stolca kod svog starog, koji naravno više nemaju platnenu sjedalicu pa ih on kombinira u vrtu s cvijećem, daskama i drvom na sve moguće načine a ja gledam ta dva dragulja proizvedena u Poljskoj osamdesetih godina i mislim si kako bi se fakat trebala primiti posla i napokon ih osposobiti za sjedenje dok skroz ne odu kvragu jer su zbilja fora. Ali stalno nešto nemam vremena, pa nemam ideja, pa ne da mi se i i žmirim i pravim se luda već duugooo vremena . I onda danas naletim na ovaj tutorijal i mislim si o neeeee-sustigla me sudba kleta kad sam najmanje očekivala-ali onda ga proučim i skužim da zbilja ali ZBILJA nije teško a izgleda MRAK! Dakle, prvenstveno inspiracija i zadatak za mene koji ovaj puta zaista mislim i obaviti, a ako se netko od vas prepozna u gornjoj priči biti ću jako sretna da svoja iskustva i slike podijelite sa mnom.








Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...