10. rujna 2013.

Jutene vreće od kave - DIY projekti

"Jao divno! Divno! Diiivnoooo!" oduševljeno sam uzvikivala dok je začuđena i nasmijana gospođa pred mene prostirala jutene vreće. Oriđiđi vreće iz Brazila i Kolumbije u kojima se brodovima prevozi kava u zrnu napokon su mi bile u rukama. Naime, par dana ranije primjetila sam ih na plaži, nemarno bačene u jednom kafiću, a onda sam duuuugoooom usmenom predajom napokon stigla do mjesta gdje ih i sama mogu kupiti. Već ih dugo gledam u razno raznim DIY projektima i interijerima, a sada kada su napokon tu, ne mogu se odlučiti kuda prije krenuti. Jastučići, taburei, stolnjaci, rolete, slike, fotelje sve to mogu biti zahvalni predmeti za "uradi sam" projekte sa jutenim vrećama. I dok se ja u konačnici ne odlučim što ću s njima, sa vama ću podijeliti neke od ideja a vi mi obavezno javite što se vama najviše sviđa!




Fotelja?



Vreća uokvirena kao slika?


 
 
Roleta?

 
 
 
Stolnjak za coffe table ili veliki stol?

 
 
Tapecirung za stolice?

 
 
Jastučići?



Opet fotelja?
 
 
 
Umjesto stakla ili zastora na kuhinjskim ormarićima?

 
 
 
Kao sjenilo za lampu?

 
Jastučić?



Druga fotelja?
 
Tabure?

 
I opet jastučići? :-)

 
 
Ijujujuuuu, jedva čekam da ih se dočepam i počnem :-)
 

4 komentara:

  1. kad ih dobiješ u ruke, molim te javi da li imaju kakav specifičan miris (znaš ono, po juti) ili ne (možda po kavi :)
    meni je tabure fantastičan, uglavnom volim sve što se navlači, odnosno što se može poslije i prati

    OdgovoriIzbriši
  2. imaju miris po juti i brodu :-) treba ih svakako oprati ali mislim da će i dalje ostati miris jute - što meni osobno ne smeta, dok god je čisto :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. A gdje ih se nakraju može kupiti?

    OdgovoriIzbriši
  4. Milman Crikvenica - pržionica i trgovina kave

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...