10. lipnja 2013.

Kako napraviti stol od kolotura - Makeover tjedna 1. dio!

Ovaj makeover trajao je doslovno mjesecima! Krenuli smo od jako dobre i zanimljive ideje ali se ona sastojala od puno teško nabavljivih elemenata za koje nismo bili sigurni da li ćemo ih uspjeti naći. Pri samom početku definirali smo da nam treba nizak okrugli stol, obavezno podatan za preuređivanje. Nakon bezuspješne potrage za takvim starim stolom odluka je pala na kolotur ili špulu na koju sam, kada sam je uopće uspjela locirati, morala čekati još 2 mjeseca. I baš zato, što je ovaj projekt trajao tako dugo a na kraju polučio krasan rezultat, zaslužuje da postane makeover tjedna!

Dakle ovo je špula ili kolotur od koje je sve počelo!




2 komentara:

  1. ovo mi se baš sviđa!
    nedavno sam prolazila kraj jednog gradilišta, a na njemu 5,6 kolotura. i to u dobrom stanju. mislila sam jednog uvaliti u auto dok je mužu dućanu, ali nisam stigla :D (ga ukrasti)

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh, sad će ti biti žao kad vidiš rezultat :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...