19. siječnja 2013.

Ploča s porukom za zid- imitacija metalne hrđave ploče

Jedan od hitova u posljednje u vrijeme u interijerima su ploče za zid sa svakojakim životnim mudrostima ili fora porukama.Većina njih imitira zahrđale stare metalne ploče koje je načeo zub vremena a jednu takvu odlučila sam napraviti i sama.Obično slikarsko platno, kombinacija crvene, tamno sive i smeđe akrilne boje i šablone za slova polučili su ovaj rezultat. Ja sam više nego zadovoljna a na cijeli me projekt  motivirao jedan od citata koji sam našla na netu a dolazi iz usta Woody Allena : "In my house I'm the boss, my wife is just the decision maker." Mislim da se većina muževa može složiti s ovom tvrdnjom :)














Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...