4. prosinca 2012.

"Uradi sam" adventski vijenac

Svake godine kasnim s paljenjem prve svijeće na adventskom vijencu.Razlog je uvijek isti, a to je moj odgojni perfekcionizam koji mi ne da da izvadim išta božićno, dok kuća ne zablista od čistoće. Niti ova godina nije iznimka. Dok je vjerojatno većini vas prošlonedjeljni stol krasio nov novcat adventski vijenac ja sam u svojstvu "Odreda za čistoću" ribala kupaonicu sretna što sam počela s čišćenjem tako rano! Kako je krenulo, možda bude treća sreća (čitaj svijeća)! Nakon čišćenja krećem u temeljit razgled 5 kutija božićnog nakita i uvijek ustanovim da mi je prošlogodišnji vijenac ili bezveze ili raspadnut ili je pola ukrasa popadalo s njega pa moram raditi novi. Nisam spretna s mahovinom, mašnama i granama različitih grmova pa uvijek pokušavam naći lakši i jednostavniji način kako da uglavim 4 svijeće u nešto okruglo a da sliči na adventski vijenac.
I eto ga, nađoh na Internetu nešto zaista jednostavno, bez mašni i vezanja, sa relativno dostupnim sastojcima a skroz dobro izgleda.
Btw. jeste li znali da svaka svijeća na adventskom vijencu ima svoje značenje? Ja nisam ali sada znam zašto mi neke od tih stvari fale tijekom godine :).
Dakle, prva svijeća znači NADU, druga LJUBAV, treća RADOST, a četvrta svijeća MIR.

Evo okvirnih uputstava za adventski vijenac a ako vam je ovo prejednostavno, razmašite se slobodno a ovo nek vam bude samo osnova!

Treba vam:
1) okrugli stalak (može i za kolače), metalni, stakleni, drveni...po volji,
2) 4 male terracota teglice (iste možete naći npr. u Bauhausu)
3) 4 svijeće
4) mahovina, nešto zelenog ukrasnog bilja - npr.božikovina , riža ili zemlja
5) bijela i crna ili smeđa akrilna boja
6) mali božićni ukrasi po želji




 
1) Teglicu tufkanjem uz pomoć spužvice  obojajte u bijelo
2) Nakon što se boja osuši, većinu boje skinite brusnim papirom
3) Pomoću šablona ili ručno, na teglice napišite brojeve (1,2,3,4)
 
 
 
 
4) Ukoliko teglica na dnu ima rupu prekrijte je pik trakom i u teglicu stavite rižu ili zemlju do visine koju želite.Na to stavite svijeću i oko nje mahovinu.
 






5) Teglice posložite na stalak u krug, a između njih dodajte ukrasno bilje, božićne ukrase , po želji sve što imate doma a spada u božićni nakit


I vijenac je tu!
Jedva čekam da napravim svoju verziju  :) Kad počistim kuću, naravno ;-)

 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...