20. veljače 2012.

Maškare!

Razloga što vam ovaj post pišem tako kasno postoji više.
Prvo, danas tek u kasno poslije podne skužila sam da je već sutra zadnji dan fašnika (damn kud već!).
Drugo, draga prijateljica Daniela, još prošli tjedan suptilno mi je natuknula da bi bio red da napravim nešto povodom maškara a ja sam pristala uvjerena kako do toga ima još dosta vremena pa možda do tada zaboravi. I treće i četvrto, moja mama odlučila je baš danas da će svoj sutrašnji rođendan proslaviti na penzičkom balu pod maskama. A baš nema nijednu masku doma. A ja baš radim takve stvari. A još joj je i rođendan! Pod tim silnim pritiscima, moja pleća su se slomila (ooo kako sam slaba) i htjela ne htjela morala sam krenuti u akciju. Još prošle godine kupila sam gotovi odljev maske ali kako nisam neki fan maškara čekala je do danas na preuređenje. Evo kako je išao proces...


Bijela maska iz hobby shopa glavna je glumica u mejkoveru. Drugu glavnu ulogu imaju naočale u stilu 50ih godina.Obojala sam masku u rozu boju (jer je lice uvijek rozo, kako su nas učili u školi) a model naočala koji sam našla na Internetu isprintala sam na foto papir, zatim taj isti model precrtala na tvrđi karton, izrezala i zalijepila jednog za drugi.


Lice sam bojala akrilnim hobby bojama prema predlošku Marilyn Monroe Andya Warhola.
U međuvremenu sam skužila da umjesto da se mučim muljavim kistom, posudila sam kistić iz tuša za oči iz moje šminke i njime "našminkala" cijelo lice. Efekt rumenila na licu postigla sam tapkajući bočnu stranu valjka u boju, pa papir pa na masku.Naočale sam premazala Art potch ljepilom i posipala ih šljoksama.


                               I maska je tu. Naočale sam obojala sa obje strane različito da se mogu mijenjati po želji. A ovaj štapić koji ih pridržava je zapravo kineski štapić za jelo koji je godinama stajao u mom priboru- sad znam zašto!




I na kraju zadovoljan model s visokim čelom! Izgleda pomalo scarry, jel da?
Buuuuaaa di je moja mamaaaa?!?!


Sretaaan ročkas mamaaaa! :*

2 komentara:

  1. Odlican blog i predivni radovi, sve pohvale! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala IvaKreativa-isto sve vrijedi i za tvoju stranicu! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...